Chillailua ja mun ekat Tammerfestit

Heips! Tuli tossa eilen ihan extempore lähdettyä Suvin kanssa Tammerfesteille vaikka ne eivät olekaan kyllä ihan mun juttu :D Mun mielestä huonoista (Suomalainen musiikki ei oikein oo mun juttu :D) esiintyjistä huolimatta oli kyllä hauskaa ja oli kiva nähdä taas Suviakin ja vaihdella kuulumisia ihan face-to-face :) Eilisiin esiintyjiin tai no niihin jotka me nähtiin kuuluivat: Kotiteollisuus, Jonne Aaron, Jukka Poika ft. Sound Explosion Band, Yö, Irina, PMMP ja Popeda. Paras mun mielestä oli ehkä Jukka Poika vaikken saanutkaan oikein selvää sen sanoista :D Olisi varmaan auttanut, jos olisin kuullut enemmän sen biisejä...





Tänään on tullutkin vain chillailtua ja kuunneltua musiikkia kotona....Nousin ylös sängystäkin vasta yhdeltä (hups!) :D

Tää on kyl pitänyt ERITTÄIN hyvin paikkansa tänään! :D 

Oon muuten menossa RIHANNAN keikalle mun rakkaan ystävän Suvin kaa ensi viikon sunnuntaina 28.7.!! WUHUU siihen on enään VIIKKO jäljellä! On se vaan joskus niin oudon tuntusta, että miten nopeasti aikaa menee... Nimittäin justhan me vasta ne liput ostettiin ja ajateltiin, että kiva kun siihen keikkaan on aikaa vielä 1000000 vuotta :D

28.7. HARTWALL AREENA HERE I COME ♥

                                                     Nyt hyvät sunnuntai-illan jatkot kaikille ja voimia ensi viikolle! ♥






Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

"Tuparit"

Muumimaailma - Winter Adventure

Seoul, South Korea 29.4.-8.5.2016 ♥