Väsyneitä kuulumisia!

Hei vaan kaikki! 

Päätin nyt väsätä vielä tämmöisen pika kuulumispostauksen :D Mun viikkoon on kuulunut lisää Kiinan sanojen/lauseiden opettelua, hauskoja oppitunteja ja uuden ystävän Johannan kanssa hengailua. Perjantaina menin myös luokkakaverini Patrickin bileisiin ja siellä tulikin sitten oltua puoli 3 asti yöllä.... :D Menin sinne Elsan kanssa, joka on myös mun luokalla ja oli tarkoitus, että kävellään yhdessä takaisin, mutta sinnehän se sitten jäi ja mä kävelin yksin muutaman kilsan kotiin :D Noo kaikki meni iha hyvin, enkä edes ollut kovinkaan jäässä kotiin päästyäni joskus 3 jälkeen ja ylipäätänsä oli hauskaa koko illan, jonka rupesi hyvin huomaamaan kramppaavista kasvolihaksista! Tuli tutustuttua meidän kampuksen vaihto-opiskelijoihin enemmän ja katsottua kuinka melkein kaikki jätkät örveltää kännissä :D Nice, eiks niin? 
Lauantai-aamu tai no koko lauantai päivä olikin sitten ihan eri juttu.... Tuntu, että mulla olisi ollut kaamea darra vaikken juonutkaan muuta kuin Jaffaa (en edes halua tietää miltä olisi tuntunut, jos olisi ollut oikea krapula), jalat/alaselkä/maha ihan sökönä ja VÄSYTTI IHAN PIRUSTI! Joten voittekin kuvitella mitä tein koko päivän... Makasin vuorotellen sohvalla ja sängyssä ja katselin tv-ohjelmia :D Tänään sentään on ollut jo parempi olo ja olen saanutkin tehtyä jotain järkevää! 


On se kiva kun Otto pääsee noiden ihanuuksien kanssa kuvaan MUTTA MÄ EN!
Mä ja Suvi the Wanted hullu 2.0 ollaan ikuisesti kateellisia!
Valmistautukaa muuten (mahdollisesti) ensi viikolla julkaistua Wanted -postausta varten!! Siittä tuleekin sitten niin paha ihkutuspostaus ettei oo tosikaan.... :D 

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Muumimaailma - Winter Adventure

"Tuparit"

Seoul, South Korea 29.4.-8.5.2016 ♥